Piegādes un atgriešanas nosacījumi


Preces, kas iegādātas KOBIOKI tīmekļa vietnē, tiek piegādātas no centrālās noliktavas, kas atrodas Lazdiju g. 18B, Kauņa.



Ja pasūtījumu veicat līdz plkst. 15:00 darbadienā, mēs sagatavosim un nosūtīsim jūsu preces tajā pašā darbdienā.


Piegādes informācija

Jūsu ērtībām KOBIOKI piedāvā vairākas piegādes iespējas:
- Piegāde uz mājām tiek veikta ar DPD kurjerpastu.
- Piegāde uz pasta nodaļām ir iespējama, izmantojot DPD un OMNIVA kurjerpasta pakalpojumus.
- Jūs varat arī saņemt savas preces no mūsu savākšanas punkta Kauņā, Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

1. Izvēlieties ērtāko piegādes veidu savam pasūtījumam.

2. Kad esat veicis maksājumu, lūdzu, rakstiet mums. Saņemsiet e-pastu ar paziņojumu, ka jūsu pasūtījums ir apstrādāts.

3. Kad jūsu sūtījums būs nodots kurjeriem, jūs saņemsiet automātisku e-pasta vēstuli. e-pastu ar izsekošanas informāciju.

4. Ja izvēlaties saņemt preces Kauņas filiālē, saņemsiet automātisku e-pastu. e-pastu, kad jūsu pasūtījums būs gatavs saņemšanai.

Atgriešanās nosacījumi

  • Pircējam ir tiesības atkāpties no preču pirkšanas-pārdošanas līguma, kas noslēgts ar KOBIOKI.LT interneta veikalu, par to rakstiski (pa e-pastu, norādot atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru) paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces piegādes dienas.
  • Kvalitatīvu produktu 14 dienu laikā var apmainīt vai atgriezt tikai tad, ja iepakojums ir neskarts.
  • Kvalitatīvas preces, kas ir lietotas, nevar atdot atpakaļ.
  • Preču atgriešanas termiņš sākas no dienas, kad preces piegādātas pircējam.
  • Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, ja preces tiek atgrieztas bez Pārdevēja vainas. Pārdevējs sedz preču atgriešanas izmaksas, ja Pircējam ir piegādātas nekvalitatīvas preces. Biokobi International UAB tiek veikts produktu kvalitātes audits.
  • Ja atgrieztās preces atbilst Atgriešanas politikas prasībām, nauda par atgrieztajām precēm tiks ieskaitīta jūsu bankas kontā 7 darba dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas. Ja atgrieztās preces neatbilst atgriešanas noteikumiem, kompensācija netiks izmaksāta.
  • Preces ar trūkumiem var atgriezt tirgotājam, nekavējoties informējot tirgotāju par patēriņam nederīgo preču saņemšanu, nosūtot e-pastu. info@kobioki.lt.
  • Ja preču atgriešanas iemesls ir neapmierinoša preču kvalitāte, Pārdevējs apņemas uz sava rēķina aizstāt neapmierinošas kvalitātes preces ar apmierinošas kvalitātes precēm vai atmaksāt par precēm samaksāto naudu un segt piegādes un/vai atgriešanas izmaksas.

Preču apmaiņas nosacījumi

  • Kvalitatīvu preču nomaiņu var veikt 14 dienu laikā no dienas, kad preces piegādātas Pircējam.
  • Ja vēlaties apmainīt kvalitatīvu produktu pret citu, pircējs sedz izmaksas, kas saistītas ar produkta atgriešanu un atkārtotu piegādi pircējam.
  • Kvalitatīvas preces var bez maksas apmainīt Kauņas savākšanas punktā, Lazdijų g. 18B (Aleksotas).

D.U.K.

Es vēl neesmu saņēmis savu pasūtījumu. Kur tas ir?

Iesakām sākt meklēšanu, sazinoties tieši ar kurjerpasta dienestu un norādot e-pastā saņemto izsekošanas numuru. pa e-pastu no www.kobioki.lt

Vai jūs piegādājat preces svētku dienās?

Piegādes netiek veiktas svētku dienās un ne darba dienās.

Vai visām precēm ir pieejama piegāde nākamajā dienā?

Jā, mēs piegādājam visas preces, kas pieejamas vietnē www.kobioki.lt, 1 dienas laikā, ja pasūtījums ir veikts līdz plkst. 15:00 darbdienās.

Kāds ir jūsu darba laiks?

www.kobioki.lt klientu apkalpošanas speciālisti ir pieejami, lai sniegtu konsultācijas un padomus darba dienās no plkst. 8:00 līdz 16:00.

Nevarat atrast meklēto?

  • Tālr. Nr.: +370 700 77870
  • E-pasts: info@kobi.lt

Sekojiet mums: